RSM, adviseur op het gebied van assurance, tax en consulting voor middelgrote organisaties en familiebedrijven, heeft zich voor de komende jaren verbonden aan de City Run van de ASML Marathon Eindhoven. Vanaf heden draagt de 5 kilometer de naam RSM City Run.

Met het prachtige pand op Parklaan 34 in Eindhoven is RSM – en haar juridische voorgangers – sinds januari 2000 een bekend gezicht in deze regio. Dit sponsorschap stelt RSM in staat om haar betrokkenheid in de regio verder te vergroten en tegelijkertijd trouw te blijven aan de eigen kernwaarden: verantwoordelijk, eigenzinnig, vernieuwend en betrokken. De link tussen RSM en ASML Marathon Eindhoven was hierdoor dan ook snel gelegd. “Met dit partnership willen wij onze regionale betrokkenheid verder verstevigen, evenals de sterke persoonlijke relaties met klanten en studenten”, aldus Koen Dekker, partner van RSM Eindhoven.

RSM is wereldwijd het 6de grootste netwerk van onafhankelijke accountants, fiscalisten en consultants in 120 landen met ruim 57.000 professionals, waaronder dus een kantoor op de Parklaan in Eindhoven. “We zijn er trots op dat RSM de naamgever is van deze laagdrempelige afstand van de ASML Marathon Eindhoven”, gaat Koen Dekker opgetogen verder. “Bij RSM staat vitaliteit voor eigen medewerkers hoog in het vaandel. Wij roepen het niet alleen, maar brengen dit ook tot uiting via onder meer dit sponsorschap en stimuleren collega’s om hieraan deel te nemen. Zodoende werken wij samen toe naar dat prachtige evenement in oktober! Daarnaast geloven wij als internationale dienstverlener dat lokale betrokkenheid het verschil maakt, voor zowel bedrijven als studenten.”

Dagmar van Stiphout reageert, namens de organisatie van de 39e editie van ASML Marathon Eindhoven, enthousiast op het gegeven dat het de komende jaren de RSM City Run gaat heten. “Met meer dan 25.000 inschrijvingen had ASML Marathon Eindhoven afgelopen editie een recordaantal deelnemers. Deze groei is met name te vinden op de laagdrempelige afstanden - zoals City Run en kwart marathon - en zal de komende jaren alleen maar toenemen. Internationale uitstraling met regionale betrokkenheid is wat ASML Marathon Eindhoven en RSM bindt. We zijn dan ook blij dat RSM ons helpt verder te groeien naar een evenement waar we zo veel mogelijk mensen in beweging willen brengen door juist te investeren in City Run!